Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. O nás

Ověřený zákazník

Přidáno 17. 04. 2018
Pro:
Přehledný e-shop
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 12. 02. 2018
Pro:
Super jednání...
100 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 01. 2018
Proti:
Tvrzené sklo nepřišlo to, které jsem si objednala a na reklamaci telefonicky, e-mailem nikdo nereaguje.
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost a však z naší strany žádné pochybení nenastalo, po telefonickém rozhovoru Vám bylo vysvětlena chyba, která se týkala objednání tvrzeného skla na jiný model mobilního telefonu (zřejmě překliknutím) a bylo Vám navrhnuto řešení celé situace. - Po vytvoření objednávky Vám přijde potvrzující e-mail, ve kterém prosíme o překontrolování Vaší objednávky a iniciálu, kdy v případě jakýchkoli nedostatků či překlepů nás můžete neprodleně kontaktovat. Tým chytremobilnitelefony.cz

Ověřený zákazník

Přidáno 18. 01. 2018
Pro:
Rychlost
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 27. 12. 2017
Pro:
Jediný obchod který toto zboží měl skladem. A rychlost doručení zboží.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 21. 12. 2017
Určitě doporučuji
Pro:
rychlé jednání, snadná objednávka, rychlá dodávka
Proti:
žádná
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 05. 2017
Doporučuji.
Pro:
Skvělá komunikace.
100 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 03. 2017
Obchod doporučuji, vše bez problémů. Supr zboží za skvělé ceny.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 03. 03. 2017
Chtěla jsmeo bjednat powerbanku 10400 kapacity. Zaplatila jsem a druhý den mi volali, že je na eshopu chyba a powerbanku sice mají, ale jen kapacitu 10000 a že mi dají stovku slevu. Takže za takovou kapacitu bych jim přeplatila minimálně dvě stovky oproti jiným eshopům. Objednávku jsem zrušila a chtěla vrátit peníze. Bylo mi řečeno, že do dvou dnů je mám na účtě. Uběhlo cca 4-5 dnů a peníze nikde, tak jsem psala email, na což mi bylo řečeno, že peníze dávno odeslali. Psala jsem znovu, že je na účtě nemám! A najednou, světe div se, odpolene jsem je měla na účtě a již bez odezvy na poslední email.

A co je nejlepší? Eshop powerbanku této kapacity nabízí dále.
Proti:
-špatné informace na eshopu
-komunikace
30 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, omlouváme se za časovou prodlevu vrácení Vaší částky, bohužel někdy to uspíšit nejde (proto naleznete i v obchodních podmínkách vrácení platby do 14-ti dnů) a i když se snažíme sebevíc tak bohužel i na všechny spousty e-mailové komunikace nelze odpovědět do 5 minut. Co se produktu týče: vloudila se chyba do našeho systému a toto zboží, které skladem nebylo se nám na e-shopu stále zobrazovalo. Nyní je již samozřejmě vše v pořádku. Tým chytremobilnitelefony.cz

Ověřený zákazník

Přidáno 30. 11. 2016
Nevím jestli to je jen dlouhou dodací lhůtou, ale je to 10 dní zboží je zaplaceno a nepřišlo. Ani žádný e-mail co se děje až ten s hodnocením (neobsahuje informaci co se děje s objednávkou). Zboží skladem normální obchod pošle do druhého dne, při platbě převodem + max 2 pracovní dny. Třeba se ještě dočkám ...
Proti:
Zboží jsem zaplatil a kde nic tu nic a ještě mi drze pošlou hodnocení obchodu.
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 25. 11. 2016
Kvalitní výrobky za rozumnou cenu, špičkový servis. Neměl jsem jediný problém a pokud, vždy mi personál poradil anebo bezuplaty vymenil problemovou soucastku.
Pro:
rychlost, flexibilita, vstřícnost
Proti:
občas něco nemá skladem...:-)
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 07. 10. 2016
Sice první zboží mělo výrobní vadu, ale prodávající mi ihned poslal jiný kus ( ten je již OK ). Takže doporučuji.
Pro:
Výborná komunikace.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 06. 2016
Pro:
Okamžité odeslání, dodání do druhého dne.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 23. 11. 2015
Proti:
Objednal jsem telefon, avizovaná doba dodání měsíc. Po měsíci jsem začal dotazovat, kdy nebo zda vůbec zboží dodají. Opakovaně mi bylo tvrzeno, že zboží je na cestě a že se mi ozve "šéf". Nikdo se neozval a komunikace ze strany prodejce utichla. Po téměř dvou měsících jsem tedy objednávku zrušil. Komunikace najednou bleskurychle ožila - omluva a potvrzení zrušení objednávky.
10 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 16. 10. 2015
Mám telefon, který nebyl zakoupený u nás v republice. Bohužel baterie dosloužila a po obchodech jsme ji nesehnali. Zkusili jsme proto dle parametrů na původní baterii objednat stejnou. Baterie přišla včas a v pořádku, avšak rozměry neodpovídaly. Kontaktovala jsem zástupce firmy, který mi hned řekl, ať ji pošlu zpět a pošlu rozměry, které potřebujeme. Bohužel se u žádného dodavatele tady v republice nepovedlo sehnat. Jednání firmy bylo naprosto profesionální nejen, že se mi snažili maximálně pomoci, ale peníze za baterii včetně poštovného i balného přišly do koruny zpět během pár dnů. Velice děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků Markéta
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Recenzí na stránku 153045
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.